2012年8月19日日曜日

I'm back!!


帰って来ました只今神奈川!!!!

Kです。 ただーいまー


2泊3日の門下合宿終了し、帰って来まして。
正直行った日はそんなに涼しくなかったんですが(って言ってたら途中すんごい悪い天気になって)、昨日とかなんかはすごく涼しかったです。
もっとも、そんなに外行ってないんですけどねwww

コンビニに行くときなんかはすごく涼しくて良い感じでしたー。天気も昨日も今日も良かったし。
(くどいようですが、行った日は途中から大荒れでした。)


こっちにも載せますが、また写真ブログの方にいろいろ写真載っけていきたいと思います。興味ある方是非。


行った日(金曜日)、昨日とレッスンで、今日はお昼前におさらい会(小さな発表会ですね)をし、神奈川へバック。
楽しかったです!! 花火とかね〜(そこかッ)。

いろいろ聴講させてもらったりして、合宿ならではの勉強もまた、させてもらいました。


お世話になった宿の方や、先生方、先輩方、みなさまありがとうございました。そしてお疲れ様でした。

明日からも頑張らなければ・・・!
と言いつつ今後に向けて一回ブレイクを入れようか・・・ ああでもそんな場合でも・・・という葛藤をしているのはどこの誰。。


Kでした。また明日!!!



I'm back to home!!
The saxophone camp was so good!!

I had two lessons : my teacher, Mr Arimura and Mr Arai who is tenor player of Trouvere quartet.
It was first time to talk and learn from Arai-san, and he is really kind person...!!

I got so much things to improve my work. Two of teachers are of course great players and also are excellent teachers.
Although it was short time, they gave me many things. It means, now I already have many keywords to move forward.


The inn we stayed was also comfortable.
It was pleasantly cool there:)


I will upload photos on facebook and this blog.
If you are interested in, please check it out ;D

See you tomorrow!!! Bye!

0 件のコメント:

コメントを投稿