2012年4月5日木曜日

誕生日でした


今日はワタクシ誕生日でした!

学校があると、あれですね〜
会う友達が「おめでとー!」なんて言ってくれるわけです。

この感じ、去年も一昨年もなかったなーw


ということで、嬉しかったです。Kですこんばんは。


とはいえ、実を言うとちょっと心はささくれてまして・・・途中まで・・・。

というのは、昨日も書いたかな? 履修登録の件。
私がいいなと思った授業、事ごとく私のカリキュラムじゃ取れないんです。

なんじゃいカリキュラムってよお・・・。


まあでもそこはね、別によかったものの・・・
聴講も不可。 よっぽどその先生に直談判したろかーなんて思ったものの、教室がいっぱいになったりしたらダメだから的なそういう官僚的説明?でとりあえず今日はおとなしく「ははあそうですか」と言っておきました。

しかし勉強したいと思っている学生がいるのに、その授業の聴講すらもさせない大学って何なのですかね。と思ってしまう私は心が狭いのか。
どうしても取りたかったらとりあえずは来年以降取ろうと思います。
今年はそれ取らなくても死にゃあせんー。

そういえば高校の時は、私たち音楽コースの人間は数学1しか取れなかったんですね。
私は数学嫌いでしたから「やっほー」って思っていたぐらいでしたが、しかし今思うと・・・ 何でそういう構造になっていたのか?なかなか疑問が残ります。今更ですが。


は、さておき。
写真の方をね。笑


上の方のローソクがある方は、家帰って家族に祝ってもらいました!
去年は誕生日にケーキ食べられなかったからな〜 嬉しかったですわ。


正方形の写真のほうは、今日ピアノの浩子ちゃんが学校近くのおシャンティー(※オシャレ)なカフェ?に連れてってくれまして、
ふつーにケーキセットをオーダーしたと思ったら・・・

あらあらハッピーバースデーって書いてある!!!! ふわああああああ!!!!!!!


そうです見事にサプライズ・・・w
一本取られました。。。 浩子ちゃん、ありがとう!!!!


そして学校近くにこんなオシャレーなところがあるとは! んもう一眼持ってバシャバシャ撮りたい感じです!



そんなこんなで、戸惑い?ながらも一応エンジョイなう!のKでした!
TwitterやFacebook,メールでお誕生日メッセージをくれた皆様、会った時に祝ってくれたみんな、ありがとうございました!!!
明日は「21歳、こんな風になります!」(仮)です!



Today is my birthday!!!
When I was in college, some friends said "happy birthday" to me.
I'm really glad!!
That's kind of college life... isn't it? lol

I'm Kei, who became 21 years old!!

But truth be told, I wasn't feeling good :(
Because of structure of my course.
Some classes I want to take are not allowed because of my course structure.

If I really want to take the classes at any cost, I should talk to teacher directly instead of talking to faculties.
Actually, I talked to faculty and she said "it's never gonna happened".
I said, "why not?", and she said "It's expected some problems such as capacity of classroom".
...haha, ok, I will talk to teachers IF I REALLY WANT TO TAKE.
Maybe this year, it's not happened. I will take classes which I can take.


Ok, let's talk about the pictures I attached.

A picture which can see candles is a birthday cake :)
My family celebrated me!! Thank you so much!!

Other one is,,, yeah, this is my special picture of today.
I and Hiroko -studying same college and she's studying piano- went to a cafe which is located near our college.
It was really cute cafe and this picture is the cake Hiroko gave me!!

However I didn't expected she ordered birthday cookies!!!
She's ,,, so great!!! Thank you so much, Hiroko!!!I was really surprised...!!!

Also, I wanna thank you to my friend who gave me birthday wishes through Facebook, twitter, and email.
Really really glad...!!!

See ya!!!;D

3 件のコメント:

  1. I am very happy to you being glad so much, thanks!
    Congratulations!!

    And I am surprising now because of your grate skill of English...(笑)

    返信削除
    返信
    1. Oh,,,sorry.
      grate → great

      削除
    2. Hiroko-chan>> Oh,thanks for your comment!
      You gave me the comment in English, so I'm gonna reply in English.lol

      Oh, you're surprised because of my english skill is TOO LOW??lol
      anyways, thank you so much!!!:)

      削除