2012年4月21日土曜日

歓迎してもらいました

てっきり大学ではこのブログを知られていないものと思っていましたが・・・

そうじゃないらしい。笑
どうもどうもヒヨッコKですこんばんは。


今日は新入生歓迎会!ってことで、歓迎してもらいました。笑
いや〜〜・・・ 大学生!!!って感じだなあ〜なんて思ってたっつーのはここだけの話で。
ってネットに書いてるからだだ漏れやんなw


ああ、ちなみに新入生歓迎会てのは、サックスオケ(サークル扱いになるのかな?同好会ではないことは間違いない。笑)の、です。
なので、全学年のサックスの人たち大集結!ってなわけです。
飲み会というものに参戦したことは幾度かあれど、あんな大人数は恐らく初ですなあ・・・
すごかったっす。笑

友達100人出来るかななんて思ってましたが、先輩100人はいそうです。はい。
・・・さすがに100はいないか・・・?
今日もいろんな人とお話出来ましたが、合宿などもあるのでそこでもたくさんの先輩とお話出来ればなあなんて思ってます。
1年生も案外あれなんですよね、合奏の授業(サックスのみの合奏てのがあるんですよ。これは単位になります)とかでもないとなかなかみんな顔合わせないしねえ〜。


先輩方、ありがとうございました〜!!!



更には。今日発覚。

「ブログ実は見てるんですよ〜」

・・・あれ?w 誰も知らないものだと思ってました。。。ハレレ?w

「去年のデュオコンサート・・・」

ききき来てくださったんですかふわぁぁぁぁありがとうございます!!!!!


というような。
ああ〜 またやりたいなあ。またやります、ええ必ず。何かしらの形でココココンサートをだなあ・・・!!!


ということで、今週もお疲れ様でした。ほい、Kでしたー。



Can you imagine that a lot of people are playing saxophone?
How many? 10? 20? or 30???

My college, Showa university of music has saxophone orchestra consists of over 100 students!!
Can you believe that? over 100 people playing saxophone...!!!

And today, we held welcome party for freshmen!
Approximately 26 freshmen introduced theirself and drink, eating and talking...

Most of freshmen can't drink alcohol(because of their age), but senior grade students(we call these people "Senpai(先輩)), of course can drink alcohol!
That's why some people went crazy... lol

There are so many good Senpais(senior students)!!!
Thanks a lot,Senpai!! :)

Oh, I also met my repairman today!!It reminds me that I should go to Ginza for repairing my saxophone...lol



Sometimes people said me "I have been checking your blog!", but I expected no one see my blog.(Just I thought..)
However, some Senpai and friends told me "I've been checking SAXOFOCUS since long time ago"...!!!!


I NEVER EXPECTED(@_@;)


Also some of Senpai told me "I went to your concert in last year's May".
As I write ex blog, I held duo concert with Ryunosuke-kun in last year's May.
I knew some of Showa students came and shared nice time(I hope so!), bbbbbbut, I didn't expect that they remember the concert.
I was extremely glad. veryveryveryvery glad....!!!!


I hope to hold the concert again! Yeah, I will make it no matter what.(is that,,, can u understand?)

See you tomorrow, everybody!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿