2012年5月19日土曜日

門下発表会終了しました

Students concert had done!
Thank you for all coming today.(??)
I really enjoyed today's concert. I really!!!

I played Quartuor(2 and 3 movements) composed by Desenclos and octet piece composed by Jun Nagao.
I didn't know this octet piece were composed for Trouvere quartet(famous saxophone quartet in Japan) and Aurelia saxophone quartet(was founded in Rome).
That's why this piece is little bit different from another octet works.
If you are interested in, please ask me:)


Playing were both fine!!I think so and many friends told me "you guys are really great!!congrats!!".
It made me very very happy!!!
I'm sure that we could play with no accident however I guess we can improve more...!!!

If I have another opportunity to play again, I will practice for making it better.
(I should make schedule...!!lol)

After the concert, we got drunk!!!lol


I really happy to play with really great Senpai(more experience students,meaning), and I thought I will work hard to improve.


Finally, really really thank you for all of you guys!


門下発表会、終了しました!
ご来場いただきました皆様、ありがとうございました。
一時はどうなるかと思いましたが(ほんとか?w)、なんとかなりました!楽しかった〜♪

今回デザンクロの四重奏曲の2、3楽章と長生淳さんの八重奏曲をやりまして。
その後者の方ですが、これはトルヴェールカルテット(日本で、いや世界で有名な日本のサックスカルテットです)と、オーレリアサクソフォンカルテット(オランダのボーンカンプさんがいます)のコンサートだかなんだかの為に作られた曲のようで。
やってみて、ますます面白い曲なんだなあと。

両方とも大きな事故にあうことなく(笑)、無事終われました。
勿論、課題はあります。 が、それより楽しかったのでとりあえずよかったかなあとか。まあ詳しい事は明日以降。。

また八重奏曲のほうとか特にやれる機会あればな〜・・・
(むしろ作るべき!か?w)


そしてそのコンサートの後は新歓兼ねての飲み会! 歓迎してもらいました〜笑
ありがとうございました。


最後に! 本当に良い先輩たちとアンサンブル出来て楽しかったです!(先生曰く「スイッチの入る音が聞こえたわw」だそうで。・・・まじかw)
ありがとうございました〜〜〜!!!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿