2012年11月3日土曜日

Road to Georgia -3

はいはい、みなさんおはようございますfrom Georgia!の写真をどうぞ〜〜

Good morning from Georgia!!- this pic says:



って朝7時でこれでしたから。。。(マジ)
次の日からはもう少し日の出が早かったように思いますが。サンディーの予兆??よくわかりません:(

I took this pic at 7:00am. Still dark outside...!!


After the breakfast, we(I and my friend) went to Columbus state university.
ISSAC(International Saxophone Symposium and Competition) hold in this university.
So we went to this building for rehearsal and practice.


Here is the school of music!!!!x)

ちょっと暗いですがwww 練習室や、隣には会場となるレガシーホールがあります。



廊下。

Corridor. It's nice~~


Out side of the building.
My rehearsal was 12:30, so after that, we went to downtown for lunch!!

One of saxophone student told us that this(below!) shop is providing sandwiches in half price!!!x)
Why we can miss it!?!?


外の景色。心なしか看板傾いてる・・・?アレ??
私のリハがお昼前だったので、その後にダウンタウンへお昼を食べに。

ちょうどこの日、なんと半額でサンドウィッチが食える!(※食べられる、でしょう)、ということで。行かないわけには行かないでしょう〜〜〜w



どどーん。


まいぅぅぅでした。
あと、ドリンクバーでもないのに、コップもらって後はお代わり自由。すげー!まじアメリカふとっぱらやなー!

Soooo yum!!!!
I was surprised I can refill coke or any sodas in my cup. Maybe anytime!!! Soooo fabulous....!!!

Eh? You say it's usual things in US??
I think you'll be surprised when you come to Japan...!!!



その後は一緒のホテルのお友達がリハで。
(あ、ホテル⇔大学へはタクシーじゃないと無理でした。。タクシーで10分ちょい。)

その子が終わるまではテキトーに練習していたりぼへ〜っとしていたりして、記憶が正しければどっかでご飯食べたような気もする・・・。(曖昧)


After the lunch, my friend was going to have a rehearsal.
During his rehearsal, I was practicing, little bit relaxing...




Front of Legacy hall.

レガシーホール前。

We waited for taxi for a long time... ah? not long time??(-∀-)
Anyways, this day was just practice, and rehearsal!


Of course I met my pianist in this day and she's so nice!!
I thought I can play well next day's 1st round.



タクシーを長い時間待ち(ってほどでもないかな。笑)。
まあとにかく、この日はとりあえず練習!そしてリハ〜、でした。

当然この日に初めて公式伴奏者の方にお会いしたんですが。
私の伴奏をして下さったのはチャイニーズ系の綺麗な女性です。とても良い方で、ちょっと安心〜。


And this day's night, another one friend arrived our hotel.
Yeahhh reunion!!!!x)))

Next day-> my 1st round performance!!


So excited?



Bye for tomorrow!!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿