2013年6月26日水曜日

Shared in June

一昨日の月曜日はまたまた、外苑前にあります、シェアードテラスで演奏させてもらいました。



写真は知り合いのところから貰ってきました。笑
皆様ありがとうございますーw




今回は、その翌日がマイコー(Micheal Jackson)の命日ってことでマイコーの曲を入れてみました

・・・ていうのは後付です。笑


マイコーを入れようと思って入れたら、「あ、翌日って命日じゃんw」っていう。
すごいね。 私天才なのかな。フォー☆(それは違う)


いろんな人に来て頂けて、嬉しかったです。
むしろ吹いてないでよっぽどいろいろしゃべっていたかったぐらい。笑
本当にありがとうございました! いや〜〜 嬉しかった〜楽しかったー。


ちなみに今回はこんな曲たちをやってみました。

19:30~
1 Mmon River
2 Close to you
3 Talking to the moon
4 Let it be
5 Someone watch over me
6 Don't know why
7 Man in the mirror

20:30~
L'Arrivee Des Camionneurs
2  If I ain't got you
3 Rainy days and Mondays
4 Summer Time
5 Lovin' you
6 Amazing Grace
7 Rock with you


余談ですが、この日初めて、ではないけれど、自分の名前を「綺麗な名前ですね」なんて言ってもらって、すっかりウハウハとなっておりました。
なんだろう。 自分もそのほかの人に対して、綺麗な名前だなあと思ったら
「綺麗な名前ですね」
なんて言うんですけど、自分が言われたことって多分ないので。
(カッコいい、は、あります。笑)

いろいろ新鮮で、面白いなあなんていつも思っていたりするのでした。


Day before yesterday, I had a little concert at the restaurant, "Shared terrace".
I've played there in May, so this was second time for me.

I couldn't take photo even though I had my camera, so I borrowed from my friends. Thanks ;)


When I think about program, I thought I want to play Michael Jackson's songs.
I picked up "man in the mirror" and "rock with you" -these songs are really nice! but also difficult to play because I guess I require to play like ad-lib...?!

I didn't think about anniversary of his death.

...do you know what I mean??


I mean, accidentally(?) I played MJ's song a day before his anniversary.


:-0


And this time, I met many people who saw my facebook status, previous photos,,,,
I really appreciate! Thank you so much!!

I really enjoyed to be there.


=)

0 件のコメント:

コメントを投稿