2012年6月28日木曜日

久々のオケのコンサート(短縮版)


突然だったんですが、思い立ったが吉田。・・・間違えた、吉日。
サントリーホールに行って来ました。

詳しくは明日書きます。 とにかく良かったです。ていうか、行ってよかった!(なにが「ていうか」だよ)


昨日心理学の授業で、プロフェッショナルの指揮者の大野さんの回のDVDを見まして、
それに感化されたのか、オケ聞きに行きたい熱が再燃。

そんでなんとなく調べたら今日スロヴァキアフィルの演奏会があるってんで、行ってきたんです。
そうです衝動で行ってきたようなもんです。


やっぱり「いきたいな〜 なんかないかな〜 ・・・お!あったーw」て出来るのが、首都圏に住んでることの強みであります。
演奏以外にも(どちらかというとこっちがメイン?w)、書きたいことがたくさん。

や〜〜〜 やっぱり弦っていいねー!管もいいよね!
・・・あ、オケっていいよね!ってなるよね!(なんでなのかな!)

六本木っておしゃれだね。今更ながら。


以上、おのぼりさんKでした。また明日ー。



Suddenly I want to listen to some orchestra works at live performance, I checked some halls and decide to go to suntory hall.
Slovenia philharmonic orchestra is coming to Japan and they have held concerts today and tomorrow!

Yesterday, I saw a documentary TV show and it was impressing me.
Its show was focused on a Japanese conductor.

Before I saw it, I really wanted to go to concert hall to listen to orchestra work but I didn't go :(
However, this time is different.


I will write today's story tomorrow or day after tomorrow.
Now I just can say "it was so great!!! I was extremely impressed!!!".


Of course it made me wish that I want to go to listen to orchestra playing. More often!!

Bye!!!

0 件のコメント:

コメントを投稿