2013年1月5日土曜日

今まで何書いてたかなあ。

Well,,, I have nothing to write...

I thought so, and that's why I didn't write any article.


Lately... I did...
practiced while I thought I don't want to go for work,
worked while I thought I don't want to practice,
and watched my favorite TV program via internet because I want to see it!

...Hey, this is K. Good evening from Yokohama- Japan!


I said "I have nothing to write", so I will have something to write when school term start??
Well, maybe no.
Because I think I didn't write about my college life too much on blog.
I was going to write about college days, however I didn't.
I don't know why...(-_-)


Since I was 14 years old, I have been writing blog.
But,,, I'm feeling like I'm amnesia. What did I write?? ...??

Because of the English part? -just "kind of".
It is, you know, difficult for me to write and think in English, but it is also good exercise for me!
So I will not stop it.

Or, perhaps I'm like a lifeless shell??(-I didn't this word before I wrote it this time!)
I didn't write about it but I've been feeling like so. About this story, I'm gonna write later if I have chance to tell!


..Oh, too much thinking??
Anyways, I hope I can write some fun stuff or something great topics for you!

Bye :)



とりあえず書くこと無いな〜

と思ってたら、昨日書いてませんでした。アレー。。。


最近はそうですねえ、
バイト行きたくないな〜家でゴロゴロしてたいなーって思いながら練習したり、
あんまり吹きたくないなーって思いながらバイトしたり、
プロフェッショナル見たいな〜と思ってプロフェッショナルを非正規ルートで見てました。

うん、気持ちだけちょっとクリエイティブだよ。Kですコンバンハ。


じゃあ学校が始まったらネタが集まってくるのか、って言ったら、多分違うんですよね。
せっかくなので学校の事(音大ならでは、とか)を書いていこうともしてましたが、案外書かないですね。ていうか書いてない。

今まで何書いてたかな。
ちょっと今、記憶喪失じゃないけどそんな感じになってるような・・・?

それとも、英語もこのあと書かなきゃいけないからっていうのが足かせになってなかなか書くことが出来てないのかな。
それはなきにしもあらず。


もしかしたら、相変わらず抜け殻状態から抜けられてないのかもしれませんね。
敏感になろうとか感覚がうんにゃらって言ったのはどこの誰なのか。笑



ちょっと考えすぎかもしれません。
それなりに脱力して書いていくと思うので、皆様今年もどうぞよろしくなのです。

0 件のコメント:

コメントを投稿