2013年3月3日日曜日

Kusatsu -hot spring town

Students of Arimura-sensei went to Kusatsu. Oh, of course Arimura-sensei too!

It is kind of farewell trip and it was so fun!
Kusatsu is famous for hot spring. I have spent fun and relax time...(*´∀`*)


Here are some pictures and if you want to see more, please visit my another blog -here.








By the way, recently I have taken some person's profile picture like cameraman. lol

It is really fun for me because I feel something new=)


Even I'm not good photographer like professional, I'm really glad to take many friends' photo.


If you want to get profile picture, please let me know ;)










さて、最近の私ですが、2月末に草津温泉の方に行ってきました。
あれです、追い出しコンパ、略して追いコンです。大学生ですねー!

で、その時の写真をここにもいろいろ載せてありますよっと。 そう、地味に地味に更新してますwよろしければ是非。


写真で思い出しましたが、最近プロフィール写真を撮ってくれという話を続けてもらっちゃったりなんかしたりして、ちょっと調子づいてますw
ただまあ私はプロではないし、やっぱり全然「あ〜こうしたかったなー」的なのはあったりしますが、
なんかそういう風に言ってもらえるだけでもうれしいなあなんて(*´∀`*)


もしプロフィール写真撮りたいけど時間ない!パパっととりあえず欲しい!という方いましたら交通費だけくれればいきますどこへでも。笑


あ〜 楽しかった〜〜〜


ではでは、最近カメラでいろいろ撮れて幸せー なKでした。

0 件のコメント:

コメントを投稿